چرا باید از ماسک گیاهی ضد آفتاب استفاده کرد؟

ماسک گیاهی ضد آفتاب ادیب - کرم ضد آفتاب گیاهی - کرم گیاهی ضد آفتاب - سالم و ارگانیک - سالم بازار


چرا ماسک گیاهی ضد آفتاب ؟


هیچ‌وقت فکر کرده‌اید که چرا بعضی‌ها با اینکه سنشان بالاست، ولی روی صورتشان چین‌وچروک زیادی دیده نمی‌شود و اصطلا‌حا جوان مانده‌اند؟ شاید بگویید که آنها هزار جور آرایش و عمل جراحی می‌کنند، ولی فقط این نیست. شاید هم بگویید که جنس پوستشان خوب است و جوان ماندن ارثی است. این هم قبول. ولی در کنار همه اینها یک وزنه بسیار سنگین هم برای جوان ماندن و شادابی پوست وجود دارد و آن نحوه مراقبت از آن است.

پوست ما هر روز در معرض اشعه‌های خطرناک خورشید قرار می‌گیرد. چه در محیط سر بسته و چه در محیط باز پوست ما به محافظی در برابر اشعه‌های خطرناک خورشید احتیاج دارد. بخش مهمی از چروک‌های بوجود آمده در پوست ناشی از آفتاب و به ویژه اشعه ماورا بنفش آن است که می‌تواند باعث تغییر رنگ و جنس پوست در کوتاه مدت و درازمدت گردد. پوست های معمولی و خشک بیشتر از پوست های چرب در معرض چروک و پیری زودرس می‌باشند. با این حال هر فردی با هر نوع پوستی و با هر نوع ژنتیکی اگر بلد باشد که در برابر آفتاب چطور از پوستش مراقبت کند، پوست سالم‌تر و شفاف‌تری خواهد داشت و مسلما آثار پیری هم دیرتر روی پوستش ظاهر خواهد شد. ماسک گیاهی ضد آفتاب و ماسک گیاهی ضد جوش ادیب بهترین انتخاب برای محافظت از پوست شما خواهد بود.

کرم ضد افتاب گیاهی ادیب

 

ویژگی‌های ماسک گیاهی ضد آفتاب ادیب

ماسک گیاهی ضد آفتاب ادیب با بهره گیری از ترکیبات گیاهی و دارا بودن مواد موثره آبرسان یک راه حل تضمین شده برای محافظت از پوست شما در برابر اشعه های مضر آفتاب و رادیکال‌های آزاد می‌باشد. این ماسک گیاهی با ایجاد یک لایه روی پوست می‌تواند اشعه‌های  UVA (عامل ایجاد سرطان پوست) و UVB (عامل ایجاد آفتاب سوختگی) را دفع کند و در عین حال رطوبت پوست را حفظ نماید.

برای کسانی که نمی‌خواهند پوستشان چرب شود و برق بزند، یا به خاطر احساس سنگینی از کرم ضد آفتاب استفاده نمی‌کنند، ماسک گیاهی ضد آفتاب ادیب توصیه می‌شود که کاملا سبک بوده و پوست شما را چرب و براق نمی‌کنند. همچنین این محصول گیاهی در عین مات و فاقد چربی بودن، مرطوب نیز می‌باشد و روی صورت راحت و یک‌دست پخش می‌شود و با انواع پوست‌ها سازگاری شگفت انگیزی دارد. برخی از ویژگی‌های ماسک گیاهی ضد آفتاب ادیب با spf25 به شرح زیر است:
– دارای خاصیت ضد لک، جوش، و روشن کننده پوست
– حفاظت مناسب در برابر اشعه‌های نور خورشید با دارا بودن فیلترهای پیشرفته  UVA , UVB
– محافظت در برابر اشعه مادون قرمز، ضد برافروختگی و قرمزی پوست
– ایده آل برای انواع پوست
– دارای spf 25
– دارای ماده موثره آبرسان جهت حفظ رطوبت پوست

روش استفاده از ماسک گیاهی ضد آفتاب ادیب

کرم‌های ضد آفتاب در بازار مدل‌های مختلفی دارد که شامل کرم ضد آفتاب رنگی و بی‌رنگ و کرم ضد آفتاب با SPF کم یا زیاد می‌شود. SPF مخفف “sun protection factor” به معنای عوامل محافظت از پوست در برابر نور خورشید است. تحقیقات نشان داده‌ است که کرم‌های ضدآفتابی که SPF 30 دارند تا ۹۷ درصد اشعه‌های مضر را دفع می‌کنند و SPF 50 تا ۹۸ درصد اشعه‌های مضر آفتاب را دفع می‌کند. اما محققان بیماری های پوستی معتقدند نباید میزان این ماده از ۶۰ بالاتر رود زیرا با افزایش این ماده شیمیایی، سلامت پوست آسیب می‌بیند. به همین دلیل پزشکان استفاده از کرم ضد آفتاب با SPF 15 تا SPF 30  را برای پوست کافی می‌دانند. اما عاملی که از SPF برای مراقبت پوست در برابر نور آفتاب مهمتر است این است که ضدآفتاب به درستی و به طور مرتب استفاده شود. یک ضدآفتاب با ۲۵ SPF به شرطی که مرتب استفاده شود و در روز در فواصل مناسب مجددا تکرار شود، بسیار موثر‌تر از ضدآفتاب با ۶۰ SPF است که مثلا یک روز در میان یا یک بار در روز استفاده شود.

بنابراین برای مشاهده بیشترین اثر بخشی، ماسک گیاهی ضد آفتاب ادیب را نیم ساعت قبل از قرار گرفت در معرض آفتاب به میزان مناسب استفاده نموده و هر چند ساعت یک بار آن را تجدید نمایید. همچنین این ماسک گیاهی قابل استفاده درساعات مختلف شبانه روز و بدون حساسیت به نور می‌باشد.